autor bloga

Nazywam się Marcin Kowol. Aktualnie zawodowo zajmuję się głównie analityką internetową. Obecnie pracuję dla domu mediowego Value Media, gdzie pozostanę jeszcze do wiosny 2018 roku. Później porzucam pracę za biurkiem i zajmę się głównie pszczelarstwem i realizacją kilku własnych projektów związanych między innymi z aplikacjami mobilnymi i być może platformą elearningową.

W tej chwili zajmuję się szeroko pojętą analityką: od projektowania całościowych strategii dla klientów, poprzez dobór, wdrożenia i testowanie narzędzi analitycznych, aż po zaawansowane analizy mające na celu rozwiązanie problemu, optymalizację sprzedaży lub opracowanie strategii marketingowej.
kowolSpecjalizuję się w analizie wpływu działań w internecie na zachowania ludzi w rzeczywistym świecie. Nie chodzi tutaj o badania deklaratywne, ale o metodę nazywaną scoringiem. Metoda ta nie jest moim pomysłem, ale pochlebiam sobie, ze mam znaczący udział w dostosowaniu jej do realiów środkowoeuropejskiego rynku, a przede wszystkim jej popularyzacji w Polsce.

Ponieważ stopniowo coraz mniej czasu zajmuje mi zarabianie niezbędnych pieniędzy, coraz bardziej zajmuję się swoimi indywidualnymi projektami. Obecnie są to: aplikacje webowa i mobilna związane z zarządzaniem portfelem funduszy inwestycyjnych, wstępny projekt systemu analitycznego „inteligentna pasieka” oraz książka o analityce.

Chętnie prowadzę prezentację i szkolenia. Mogliście mnie spotkać w lutym 2015 na VI edycji Web Analytics Wednesday lub na XVIII SEMcampie w maju tego samego roku.

LinkedIn_Logo